hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| قدردانی معاون رئیس‌جمهور از مجموعه مدیریت شهری کرج

البرز| قدردانی معاون رئیس‌جمهور از مجموعه مدیریت شهری کرج

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از خانه استارتاپ کرج با قدردانی از فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری در این حوزه، گفت: از ایده‌های خلاق استقبال می‌کنیم.

معصومه ابتکار اظهار کرد: اقتصاد خلاق با خلاقیت و نوآوری و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به وجود می‌آید. وی با ابراز خرسندی از نگاه پیشرو در کرج، افزود: مهم‌ترین مسئله در حوزه استارتاپ جسارت و خلاقیت است.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: امیدوارم از ایده‌های خلاق برای هموار شدن مسیر رشد و توسعه سود برد.

ابتکار گفت: شهرداری کرج با استفاده از سرمایه‌های انسانیِ خلاق و علاقه‌مندی که دارد می‌تواند به ایجاد اشتغال کمک کند. به گفته معاون رئیس‌جمهور؛ کرج می‌تواند پایتخت فعالیت‌های استارتاپی باشد.

او با بیان این‌که در معاونت زنان و خانواده تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علمی و فناوری منعقدشده است اعلام آمادگی کرد توافق‌نامه‌ای با خانه استارتاپ کرج داشته باشد.

ابتکار توضیح داد: البته ما اعتبارات عمرانی نداریم اما می‌توانیم از طرح‌ها و ایده‌های استارتاپی حمایت کنیم.

معاون رئیس‌جمهور یادآور شد: البرز به دلیل تاریخچه و روند شکل‌گیری؛ از آسیب‌های زیست‌محیطی زیادی رنج می‌برد به همین دلیل یکی از راه‌های برون‌رفت از وضع موجود استفاده از روش‌های خلاق و فعالیت‌های استارتاپی است.

ابتکار با اشاره به استفاده از فناوری‌های نوین در حفاظت از محیط‌زیست، گفت: بسیاری از استارتاپ ها در زمینه حفظ و نگهداری از محیط‌زیست فعال هستند که این موضوع باعث خرسندی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد